Ladda ner Schysta appen


Hitta restaurangen med kollektivavtal
LADDA NER SCHYSTA APPEN
Siffersticka IF Metall Android

Alliansen borde sett Jag AB innan INTE-listan


Liten blänkare. Jag AB är en bra film som jag fått förmånen att se i en IF Metall utbildning.
När Alliansen kom med sin "INTE-Lista" fick jag lite flashback till filmen, hur man INTE ska göra/tänka. Hur ett negativt tankesätt kan påverka sin förmåga att göra ett bra jobb.

Vi har sett att Alliansens INTE-lista varit ledstjärna i mycket under de senaste 3,5åren. Dock har innehållet förändrats. Inte rädda jobb, Inte satsa på ungdomar, Inte hjälpa företag, Inte hjälpa de som är utsatta m.m.

Det som är oroväckande är att de nu inför valet kommer med vad de INTE ska göra.

Se gärna Jag AB filmen och vid 41minuter in och framåt kommer förklaringen till varför man INTE ska tänka så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar