Ladda ner Schysta appen


Hitta restaurangen med kollektivavtal
LADDA NER SCHYSTA APPEN
Siffersticka IF Metall Android

Kongressen kort summering

En kongress där ombud från hela landet har stakat ut de tre kommande årens inriktning i politik, avtalsfrågor, internationellt arbete, stadgar inom IF Metall, ekonomi ex. avgiften till IF Metall.

Gå gärna till IF Metalls hemsida för att se beslut som det skrivits om, eller sök på Twitter #ifmetall11 för att få upp twitter flödet.

IF Metall gjorde nya grepp, som exempelvis var det Facebook chatt inför panel debatter för att ge fler medlemmar möjlighet att vara med och fråga, men även påverka ombuden genom att Chatten visades LIVE på stor skärm.

IF Metall har även i år satsat på att få mer social media bevakning och rapportering. Där kommer ju då jag in ;-)
Jag får tacka IF Metall att jag fick denna möjlighet att bevaka IF Metalls kongress 2011 för att sprida beslut och engagera medlemmar i de sociala medierna. Jag hoppas att medlemmar, ombud på kongressen och förbundet har tyckt att information och sociala medier har bevakats och att vi tillsammans får möjlighet att påverka IF Metalls framtida inriktning.

Hoppas att sociala medier i fortsättningen får uppmärksamhet i IF Metalls kommande arrangemang och från Industribloggarna och mig vill jag tacka för förtroendet att få bevaka kongressen.

IF Metall

Bloggat: Göran,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar