Ladda ner Schysta appen


Hitta restaurangen med kollektivavtal
LADDA NER SCHYSTA APPEN
Siffersticka IF Metall Android

Håkan, ska vi fika nu?

Nu när Socialdemokraternas VU återigen efter ett på drivande av media och Ovänner till Håkan Juholt, är det dags tycker jag att Håkan ska kunna få prata ut utan någon hängande press över sig i en studio. Eller journalister som pratar om kris och oro.

Det är dags Håkan Juholt att du accepterar inbjudan som jag givit dig förut, att komma hem till mig och få prata ut och få säga ditt via webbsändning på min blogg.

Jag fixar kaffe och bullar så tar vi sändningen. Vi kan sända den live (mer spännande) eller lägga ut ett "statement". Vore kul om du accepterade.

Nu är det dags för alla att gå ut till medborgarna och förklara skillnaden mellan dagens politik som vill splittra Sverige och Socialdemokraternas politik som vill ena och hjälpa.

Media: EkotEkot2Ekot3Ekot4ExEx2Ex3Ex4, Ex5, Ex6, Ex7SvdSvd2Svd3Svd4Svd5Svd6Svd7Svd8,  Svd9Svd10, Svd11, Svd12GPDNDN2
Blogg: HögbergIYF, Göran, Bo, Martin, Tord, Peter, Mårten


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar